niedziela

..::Nowy Teledysk Łukasz Zagrobelny - "U Mnie Maj"::..

KTO: Łukasz Zagrobelny

CO: "U Mnie Maj"
Drugi singiel z albumu "Ja Tu Zostaję".

Okładka albumu "Ja Tu Zostaję"


Tracklista albumu "Ja Tu Zostaję":

1.U mnie maj
2.Ja tu zostaję
3.Obok mnie
4.Naga broń
5.Nie zapyta cię
6.Wycieraczki
7.Może za jakiś czas
8.A teraz śpij
9.Twój i mój świat
10.Czy pamiętasz?
11.Na końcu

WERDYKT / RECENZJA Łukasz Zagrobelny - "Ja Tu Zostaję":
Po świetnym, hitowym "Ja Tu Zostaję" przyszedł czas na drugi, w moim odczuciu znacznie słabszy singiel z najnowszego albumu Łukasza.
Ok, nadal jest zabawa retro stylistyką, nawet teledysk obraca się w wyjątkowo oldschoolwym klimacie ;) jednak coś w tym kawałku mnie irytuje. Może tekst, może rozleniwione tempo. Całość sprawia wrażenie, jakby powstała na siłę bez konkretnego pomysłu.
Albumu w całości jeszcze nie słuchałem, mam nadzieję, że to tylko chwilowy spadek formy.
Klip jest dobrrry. :)


Teledysk możecie obejrzeć na stronach Orange:

Piosenka poniżej:

1 komentarz: