piątek

..::Nowa Piosenka Amy MacDonald - "Slow It Down"::..

KTO: Amy MacDonald

CO: "Slow It Down"
Pierwszy singiel z nadchodzącego, trzeciego już albumu Amy.
Premiera materiału 11 czerwca. Tytuł "Life In A Beautiful Light".

Okładka singla "Slow It Down"



WERDYKT / RECENZJA "Slow It Down"  :
Amy MacDonald powraca. Nawet nie wiecie jak bardzo musiałem się starać, żeby poprawnie zestawić imię z nazwiskiem. Kilka razy zacząłem pisac Amy Wine... Nieważne.
Sukces poprzedniego krążka MacDonald ciężko nazwać porządnym, szerokim. Po fali popularności jaka nadeszła wraz z wydaniem singla "This Is The Life",pojawił trochę słabszy okres. Przynajmniej w kilku krajach europejskich.
Nie sądzę by "Slow It Down" miało powtórzyć świetne notowania wspomnianego już "This Is The Life".
Amy nie zaskakuje. Wciąż gra przyjemne popowe utwory. Gitarka, charakterystyczny wokal i ładna melodia.
Mi się podoba, choć ciężko jednoznacznie wyczuć jak zareaguje europejski słuchacz.






6 komentarzy:

  1. Może być, jednak tyłka nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi fajnie ale This is the life jak służnie zauważyłeś nie pobije. U mnie nowa notka zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka w stylu Amy. No właśnie - moje pierwsze skojarzenie: wtórna.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest to szaleństwo, ale bardzo miło się słucha. Pewnie na albumie znajdziemy jeszcze ciekawsze nagrania.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ją ♥
    barrowland ballroom leci na okrągło ♥
    nie mówiąc o innych. kochamkochamkocham :)

    OdpowiedzUsuń