środa

..::Aura Dione feat. Rock Mafia - "Friends" Teledysk::..

KTO: Aura Dione
Duńska piosenkarka i autorka tekstów.Na koncie ma dwa albumy studyjne.

CO "Friends":
Drugi singiel z albumu "Before The Dinosaurs".

Okładka albumu "Before The Dinosaurs"

Tracklista albumu "Before The Dinosaurs": 
1. "Geronimo (Jost & Damien Radio Mix)"
2. "Reconnect"
3. "Friends feat. Rock Mafia"
4. "In Love With The World"
5. "What It's Like"
6. "Into The Wild"
7. "Masterpiece"
8. "Where The Wild Roses Grow"
9. "America"
10. "Recipe"
11. "Superhuman"
12. "Before The Dinosaurs"

RECENZJA "Friends":
Nadeszła wielka chwila. Z góry przepraszam Calvina za zabranie mu komentarzy, które być może pojawią pod tym wpisem.
"Friends" jest drugim singlem z albumu "Before The Dinosaurs", który ukazał się jeszcze pod koniec zeszłego roku.
Warstwa muzyczna mocno rozczarowuje. Spokojny, balladowy utwór, jakich powstały tysiące.
"Ta ta tara" z początku mocno przypomina jakiś kawałek z lat '90, który zaczynał się właściwie tak samo.
Niestety nie jestem w stanie teraz skojarzyć o co mi dokładnie chodzi. Jak tylko go dorwę z pewnością dołączę do wpisu. Chyba, że ktoś jest mi w stanie pomóc?
Rytm z kolei nasuwa mi na myśl "Could I Have This Kiss Forever" Whitney i Enrique. 
Najwięcej emocji wzbudzał jednak teledysk.
Kiedy przeczytałem, że "Friends" to podziękowania Aury dla swoich przyjaciół spodziewałem się wyciskacza łez z niemniej wzruszającym klipem.
Najnowszy teledysk to jednak całkiem przyjemna komedia.
Karmienie lalki zbudowanej z butów czy wspólne robienie tortu mnie rozwaliły. Rozumiem. Miała być symbolika, wielkie przesłanie. Wyszła raczej groteska. A może najlepszymi przyjaciółmi Aury są ... buty. Marilyn miała swoje diamenty, Aura może mieć obcasy.

WERDYKT: Mnie to nie kręci. Po świetnym "Geronimo" straszny spadek formy. Muzycznej i wizualnej. Po ciekawej dawce lekkiej egzotyki nie ma właściwie śladu.





Okładka singla "Friends"

11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, drugie Geromino to to nie jest ale przyjemnie się słucha, szumu na listach raczej nie zrobi, bo skoro pierwszemu singlowi nie za bardzo się udało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi butami coś jest na rzeczy, bo w teledysku do I will love you Monaday ''buty grały znaczą rolę''

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może Aura "nie robi szumu" w Polsce, ale "pierwszemu singlowi nie za bardzo się udało"!? Platyna w Niemczech i Danii oraz złoto w Austrii i Szwajcarii. Poza tym Aura jest jedyną Dunką, której dwie piosenki zajęły 1. miejsce w Niemczech. Co do "Friends" to zajmuje ono u naszych sąsiadów obecnie 5. miejsce na listach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to całe "tatarara" przypomina mi motyw z jakiejś piosenki Sarah Connor, ale sama piosenka nie jest wcale taka zła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o Sarah, to początek przypomina mi nie wiem czemu ten jej utwór:
    http://www.youtube.com/watch?v=HbiDNKD2zbs

    Mimo wszystko, jest jakiś kawałek z lat '90, który mi nadal po głowie chodzi. Jest jednak sukces. Mam juz w głowie melodię zwrotek. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tzn. to całe tatarara. :) Jest pod koniec French Kissing.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ta ta tara" z początku mocno przypomina jakiś kawałek z lat '90, który zaczynał się właściwie tak samo."

    Ten kawałek to Suzanne Vega - Tom's Diner (1987)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, dokładnie to. Nie wiedziałem, że to jeszcze z eighties. Dzięki wielkie! Przynajmniej nie tylko ja miałem takie skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu jest wyjaśnione, dlaczego myślałeś, że to z 90s ;)

    http://muzykoblog.blog.onet.pl/Chochlik-pl-4,2,ID447676847,RS1,n (Przypadek trzeci)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki. :) Coś jest na rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wie ktoś co to za buty takie czerwone pokazane wtedy jak Aura dekoruje tort?

    OdpowiedzUsuń