poniedziałek

..::Shaggy feat. Kat Deluna - "Dame"::..

KTO: Shaggy oraz Kat Deluna
Shaggy ma na swoim koncie sporo wielkich przebojów m.in. "Boombastic", "It Wasn't Me" czy "Angel". Od kilku lat nie istnieje na muzycznych mapach.
CO: "Dame"
Kolejny singiel z albumu "Summer In Kingston".


Okładka albumu "Summer In Kingston"




Tracklista albumu "Summer In Kingston"
1."Just Another Girl" (featuring Tarrus Riley)
2."Sugarcane"
3."Dame"
4."Feeling Alive" (featuring Agent Sasco)
5."End Of The World (Drink Up)"
6."Soldiers Story" (featuring Jaiden)
7."Fired Up (F**k the Rece$$ion!)"
8."The Only One (Lie to Me)" (featuring Jaiden)


RECENZJA "Dame" :
Jeszcze wiosna na dobre nie rozgościła się w naszych szerokościach geograficznych, a jeden z najsłynniejszych kiedyś kudłaczy serwuje nam singiel, który spokojnie mógłby stanąć w wyścigu na przebój nadchodzącego lata.
Mógłby, ale zapewne nie stanie i to, że do lata jeszcze ponad 3 miesiące nie jest tego faktu największym powodem.
Moda na muzykę, jaką tworzy Shaggy już dawno minęła. Smutna prawda. Jeśli na szczyty nie pozwala wrócić singiel nagrany wspólnie z Pitbullem (marzec zeszłego roku "Fired Up") to jakie szanse na powodzenie ma piosenka nagrana z Kat Deluną? Marne.
Utwór jest bardzo energetyczny, słoneczny. Wakacyjnie brzmiące rytmy, okrzyki. Właściwie wszystko czego potrzebuje hit oprócz jednej ważnej rzeczy. Zainteresowanie obecną twórczością Shaggiego, a raczej jego brak skutecznie nie pozwoli wielu potencjalnym fanom tego kawałka w ogóle się z nim zapoznać.
WERDYKT: Podziwiam za wytrwałość w wydawaniu nowego materiału, na który nikt nie zwraca uwagi. 

5 komentarzy:

  1. Czas Shagiego juz dawno przeminal...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym podyskutował... Może i Shaggy lata świetności ma za sobą, ale z drugiej strony utwór jest radosny, przyjemny i bardzo wiosenny no i jeszcze Kat DeLuna:minus i minus dają plus: gwiazdka(czyli celebryta) + gwiazdka = wielki hit? A co to twojego ulubionego Pitta;):appogeum swojej sławy osiągnął dzięki Give me everything(czerwiec 2011)więc Fired up wydany w marcu mógł z tej przyczyny szumu nie narobić. Ostatnio na Esce właśnie Dame słyszałem, a tej stacji radiowej nie można tak całkowicie olewać bo wypromowała jakże okropny hit w postać Ai se eu te pego, więc ja bym tam Dame z góry nie przekreślał

    OdpowiedzUsuń
  3. W marcu nie był osobą nieznaną całkiem. Miał na koncie 3 utwory w Top10 w US. To ogromna promocja. Zresztą kiedy nazwisko pojawia się obok Iglesiasa, Lopez czy Ushera to
    jednak kompletne pominięcie utworu z Shaggim o czymś świadczy.
    Mnie tam twórczość kudłacza nigdy nie powalała, ale życzę mu najlepiej.
    Eska zrobi hit z wszystkiego, nawet dźwięku pierdzącej Gagi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam nadal wierzę w sukces tego uroczego nagrania ;)(które nie wiem czemu przypomina mi Waka waka...)Mógłbyć, drogi Refreszu, rzucić okiem/uchem na genialny singiel Cover Drive - Twilight?

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiłem na to już dość dawno i spodobało mi się. Kat po kilku słabszych nagraniach odzyskała dawną formę (zarówno w tym jak i w balladzie The Right Time). A Shaggy? "Summer In Kingston" słyszałem album samplera i byłem zaskoczony, jak dobrze to brzmi. Ale on już wypadł z grona artystów, których się promuje.

    OdpowiedzUsuń