poniedziałek

..::Florence + The Machine - "Never Let Me Go" Teledysk::..

KTO: Florence + The Machine

CO: "Never Let Me Go"
Trzeci singiel z albumu "Ceremonials".

Okładka albumu "Ceremonials"



Tracklista albumu "Ceremonials":

1. "Only If for a Night"
2. "Shake It Out"
3. "What the Water Gave Me"
4. "Never Let Me Go"
5. "Breaking Down"
6. "Lover to Lover"
7. "No Light, No Light"
8. "Seven Devils"
9. "Heartlines"
10. "Spectrum"
11. "All This and Heaven Too"
12. "Leave My Body

RECENZJA "Never Let Me Go":
Nowa piosenka Florence + The Machine to już 3 singiel z albumu "Ceremonials".
Utrzymany w dobrze znanym stylu, z charakterystycznymi chórkami, mocnym refrenem. Nie zaskakuje, ale dla fanów Welch i spółki to kolejny dobry utwór, spełniający oczekiwania. Zresztą ciężko wybrać na singla utwór nie spełniający oczekiwań, kiedy cała płyta się wyjątkowo dobrze broni.
Ja co prawda zdecydowałbym się na coś zupełnie innego, a poważnych kandydatów mam co najmniej dwóch.
W związku z premierą teledysku, warto się przyjrzeć najnowszemu obrazowi grupy. Florence prezentuje się w nim dość charakterystycznie i przypomina mi pewną panią z projektu, który od jakiegoś czasu stara się przebić do szerszego grona odbiorców. Mowa oczywiście o Iamwhoiam.
Rudowłosa wokalistka zrobiła się na czarno i nadal zaskakuje. Nie muzycznie, jak już pisałem, a wizualnie.

WERDYKT: Mroczny, smutny obraz. Takie klipy furory w telewizji nie robią, ale czy Florence kiedykolwiek o telewizje zabiegała? 



7 komentarzy:

  1. A była jest Twoja faworytka do singla? Moja ulubiona piosenka na płycie to "All this and heaven too". Swoich fanów ma też Breaking Down, ale mi ta piosenka jakoś zajeżdża kabaretem.

    Postanowiłem, że będę taki jak inni i też Ci napiszę, o czym bym chętnie poczytał na Twoim blogu :) Chętnie bym zobaczył recenzję singla The Big Pink albo Bombay Bicycle Club. Z "Future This" pojawiły się już 3, z "A Different Kind of Fix" - aż 4. Jak to w tym biznesie bywa, najlepsze były te pierwsze, ale obydwa projekty zasługują na jakieś miłe słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o moich singlowych faworytów to dwóch już się ukazało: "What the Water Gave" oraz "No Light, No Light".

    Gdybym wybierał resztę postawiłbym na:
    "Seven Devils" oraz "Only It For A Night". Twoja propozycja również byłaby dobrym wyborem. Shake it out jest jak dla mnie zbyt podobne do No light, a że ten drugi bardziej przypadł mi do gustu na singlu zostawiłbym tylko jego.

    Przyznaje, nie znam twórczości zespołów o których piszesz, zapoznam sie z singlami i może uda mi się coś ulepić klawiaturą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ona nagra kiedyś coś złego? ;P To już nudne - kolejny ŚWIETNY kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, zapomniałem of Only If for a Night. Może jeszcze się tego doczekamy.

    Naprawdę nie znasz Dominos? Tę piosenkę samplowała Minaj :) Ale to było jeszcze z płyty "A Brief History of Love". Z BBC najlepsze jest "Lights Out, Words Gone" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dominos" znam. Jak widać, tytuł singla wyprzedził wykonawcę. Zrobiłem wielkie uszy, jak poznałem utwór Minaj, który chyba polskie stacje radiowe grały. Z kolei "Dominos" nadal można czasem usłyszeć na Roxy no i to był spory hit w Anglii z tego co kojarzę. Czesto leciało na BBC1 właśnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli o mnie chodzi, a jestem wielkim fanem Florence to na początku nie byłem pod zachwytem tej piosenki... wydawała mi się nudnawa i wtórna. Ale teledysk zmienił kompletnie moje zdanie o tej piosence :) Choć sam w sobie teledysk mnie również nie zachwyca (NLNL, RH i CL to były najlepsze teledyski Florencji), to razem się idealnie komponują i dopełniają ;) Moimi płytowymi faworytami są What The Water Gave Me, No Light, No Light, Spectrum, Breaking Down i Seven Devils. Choć cokolwiek nie wyda na singla będzie bardzo dobre... oprócz Lover To Lover, czyli jedynego kawałka tej pani do którego się w 100% jeszcze nie przekonałem. Jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. warto dodać, że ten teledysk wyreżyserowała Tabitha Denholm, która filmowała już dla Florence "Cosmic Love" i "Rabit Heart". Jej dziełem jest także klip Ladyhawke "Black, White And Blue".

    Jako, ze jestem wielkim fanem Ceremoniałów, nie mogę chyba się wypowiadać obiektywnie na temat NLMG. ;) Osobiście typowałem na czwartego singla Breaking Down- NLMG jest dość niepozorne, ale jak zwykle pokazuje świetny głos Flo (człowiek stęskniony za wydzieraniem się Celine Dion przy Flo czuje się mniej osamotniony ;) ) i udany teledysk (choć nic nie przebije NLNL)

    OdpowiedzUsuń