poniedziałek

..::Niki & The Dove - "DJ Ease My Mind" Teledysk::..

KTO: Niki And The Dove
Szwedzka grupa grająca muzykę najprościej mówiąc electro-pop jednak o lekko mrocznym, zimnym, północno europejskim zabarwieniu. W skład zespołu wchodzą: Malin Dahlström (wokal), Gustaf Karlöf (klawisze), Magnus Böqvist (perkusja).
CO: "DJ Ease My Mind"
Debiutancki singiel Niki & The Dove z połowy 2010 roku. Wydany ponownie w 2012 roku.
RECENZJA "Mother Protect":
Na dobry początek proponuje Wam ciekawe brzmienie prosto ze Szwecji. Co prawda Niki And The Dove dopiero zaczynają swoją muzyczną karierę jednak słychać, że już mocno pracują nad swoim charakterystycznym brzmieniem. Dla mnie to wypadkowa działań Karin (The Knife, Fever Ray), Bat For Lashes oraz Lykke Li. Z racji tego, że oprócz Lykke reszta muzycznie odpoczywa Niki And The Dove może być dla fanów wyżej wspomnianych dźwięków całkiem porządną alternatywą. 
Taka była treść wpisu do utworu "Mother Protect" , ale i tutaj się świetnie nadaje. Zwłaszcza, że nadal dla wielu Niki & The Dove pozostają grupa anonimową.
Utwór "DJ Ease My Mind" został wydany już grubo ponad rok temu, jednak dopiero w ostatnim czasie doczekał się teledysku i premiery chociażby w Anglii.
Z racji tego, że właśnie trafił na playlistę radia Roxy pomyślałem, że warto go tutaj wrzucić.
Może komuś przypadnie do gustu?

 WERDYKT:  Taneczna i bardziej przystępna wersji Fever Ray poniżej!





1 komentarz:

  1. Ja na początku niczego przy tym kawałku nie poczułem, ale potem całkiem mnie pochłonął. Dobrze, że nie tylko ja zwróciłem na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń