środa

..::Alexandra - "Mówisz Mi, Że Przepraszasz" ::..

KTO: Alexandra
Urodziła się w Kętrzynie na Mazurach, wystąpiła między innymi w Jaka to melodia. Swoich możliwości próbowała również jako support. Udało się wystąpić przed takimi gwiazdami jak: Ewa Bem, Golec u’Orkiestra, Lady Punk, Oddział Zamknięty.

CO: "Mówisz Mi, Że Przepraszasz"
Drugi singiel z debiutanckiego albumu "Popłyniemy Daleko". Premiera odbyła się 07.02.2012.

Okładka albumu "Popłyniemy Daleko":

Tracklista albumu "Popłyniemy Daleko":
1. Nie będę Twoja
2. Popłyniemy daleko
3. Mówisz mi, że przepraszasz
4. Zawsze będziesz w moich snach
5. Moje oczy są niebieskie
6. Czy pamiętasz jak…
7. W Twych ramionach jestem znów
8. Ile jeszcze czasu?
9. Na ile wyceniasz mnie?
10. Zasypana śniegiem zima
11. Zawsze będziesz w moich snach feat. Majk-On
12. Popłyniemy daleko (wersja akustyczna)

RECENZJA "Mówisz Mi, Że Przepraszasz" :
Drugi singiel Alexandry przedstawia kolejne, nowe muzyczne oblicze wokalistki znanej z przeboju "Popłyniemy Daleko".
Nie jest już tak ckliwie. Już nie chwyta za złamane serca. Czy to znaczy, że "Mówisz Mi, Że Przepraszasz" podoba mi się bardziej. Tak. To nie znaczy jednak, że postawiłbym obok tytułu tego utworu słowo "podoba".
Mimo, że tym razem Alexandra poszła w bardziej klubowo - taneczne klimaty znowu jest popowa papka.
Przyznaję. Nie znam całego debiutanckiego albumu. Odnoszę jednak wrażenie, że czego Alexandra się nie chwyci, w jakim gatunku nie nagra utworu, to wszystko sprowadzi do prosto brzmiących tekstowych i muzycznych banałów.
 Jest chwytliwa melodia, odojone dźwięki, ale to wszystko znacznie bardziej nadałoby się do prezentacji w  kolejnej odsłonie Disco Relax niż na antenie RMF FM. Kopiowania cudzych melodii również nie pochwalam. Czy tylko mi motyw klawiszowy, który pojawia się po drugim refrenie i zostaje z nami do końca kojarzy się z tym wykorzystanym w niedawno dość popularnej piosence Avicii - "Fade Into Darkness"? Dla przypomnienia:



A może mam jakieś uprzedzenia. Gosia Andrzejewicz 2.0.



WERDYKT: Dla mnie asłuchalne. Z pewnością dość udany singiel dla fanów Alexandry. 


Krótki trailer teledysku:

1 komentarz:

  1. Nom, Popłyniemy przy tym jest cudne, Mówisz... to wielka jedna, niekończąca się masakra

    OdpowiedzUsuń