czwartek

..::Alexandra - "Popłyniemy Daleko" Teledysk::..

KTO: Alexandra
Urodzona w Kętrzynie na Mazurach, wystąpiła między innymi w Jaka to melodia. Swoich możliwości próbowała również jako support. Udało się wystąpić przed takimi gwiazdami jak: Ewa Bem, Golec u’Orkiestra, Lady Punk, Oddział Zamknięty.
CO: "Popłyniemy Daleko"
RECENZJA  "Popłyniemy Daleko":
Wczoraj miałem wątpliwą przyjemność usłyszenia tego utworu po raz pierwszy w moim życiu. Przez kilka chwil dźwięki docierały bardzo niewyraźnie, niczym z odległych krain. To pewnie mój mózg nie chciał dopuścić bym słuchał tego dalej. Nie udało się. Wysłuchałem. Dzisiaj włączyłem raz jeszcze. Kto to jest Alexandra, skąd się wzięła i co robi na antenie największej stacji radiowej w Polsce? Iza Lach pominięta, Alicja Janosz pominięta, Ramona Rey pominięta. Można tak jeszcze wymieniać. Zapomniałem... radio musi grać komercyjną papkę, często irytującą, wywołującą odruch wymiotny u wielu osób. Jest jednak pozostała część. Zakochane nastolatki, dorosłe kobiety marzące o swoim księciu z bajki na czarnym rumaku i białej sukni. W ostatnim czasie niejaka Paula (wokalna kopia Edyty Górniak), za sprawą utworu "Od Dziś", królowała na parkietach sal weselnych. Niestety jedna królowa odchodzi, pojawia się kolejna. Alexandram i jej nowa piosenka "Popłyniemy Daleko" w najróżniejszych wersjach będzie z pewnością jednym z najczęściej granych utworów do pierwszego tańca młodych par w przyszłym roku.A więc Popłyńmy daleko...
EDIT: Teledysk, nowy teledysk Alexandry "Popłyniemy Daleko" jest dla mnie niezrozumiały. Wstawki z pracy w studiu wyjątkowo pasują do utworu z takim "przesłaniem".
WERDYKT: Nie nadaje się do publikacji.


5 komentarzy:

  1. To jest Ola Jabłonka. Z tego co wiem to śpiewa czasem w jakiej to melodii ... I śpiewała także z Kalwi&Remi m.in. "Kiss".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację. To po części tłumaczy jej muzyczne zapatrywania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety - porównanie do Paulli trafione, bo za obydwoma piosenkami stoi ten sam madafaker, Adam Konkol z Łez. Z targetem to też prawda, kiedyś słyszałem wyznanie pewnej pani, że płacze przy "Od dziś". Pewnie nie słyszała o Claptonie i myśli, że Edyta Górniak to nazwisko stylistki Dody...

    Nie wiem, czy w zeszłą niedzielę byłem bardzo zmęczony, ale wydawało mi się, że słyszałem w Esce tę piosenkę w wersji...dubstep. Może tak przygotowują się do wejścia w życie nowej ustawy o radiofonii?

    http://blog-goes-pop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chłopie piszesz ale odnosze wrazenie ze nie wiesz o czym piszesz mnie naprzykład podoba sie ta muzyka bo o gustach sie nie dyskutuje a zwłaszcza takich zrytych jak Twój mistrzu i uwierz mi jakbysmy sie spotkali wypowiedziałbys sie na taki sposób w moim towarzystwie to zębów szukasz na dywanie

    OdpowiedzUsuń