czwartek

..::Alicja Janosz - "Nie Tak" Teledysk::..

KTO: Alicja Janosz
CO: "Nie Tak"
Trzeci teledysk z albumu "Vintage".
RECENZJA "Nie Tak":
Alicja kazała czekać na nowy materiał  kilka lat. Kiedy jednak zakończyła pracę nad materiałem rozpoczęła promocję dzieła z wielką pompą.
"Nie Tak" to już trzeci teledysk z wydanego na początku grudnia drugiego albumu "Vintage". Tym razem obracamy się w spokojniejszych klimatach, gdzie muzyka staje się niesamowitym tłem dla dobrego tekstu i świetnego wokalu. Jeśli ktoś jeszcze miał wątpliwości co do przemiany Alicji Janosz po tym utworze i klipie powinien je porzucić. Szukanie błędów, słabych punktów nie ma większego sensu. Janosz odeszła od czystych popowych brzmień proponując swoje nowe oblicze. Ja je kupuję! Teledysk trwa 5 minut. Ja tego nie czuję i to jest plus.
WERDYKT: Potwierdzenie nadejścia lepszego. Dobrego. 





3 komentarze:

  1. Rzeczywiście jestem miło zaskoczony nowym wcieleniem Ali. Ta piosenka jest wspaniała i teledysk miło się ogląda. Jak najbardziej na TAK !

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nam dziewczyny idolowe pozmieniały. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny teledysk. Coraz bardziej lubię Ale. Najsłabsza pioseka z singli. Refren jest okropny.

    OdpowiedzUsuń