piątek

..::Piotr Karpienia - "Zagubiona"::..

KTO: Piotr Karpienia
Uczestnik i finalista programu "Mam Talent".
Moim zdaniem w finale położył utwór Seala, ale jury było zachwycone dzięki czemu zajął drugie miejsce.

CO: "Zagubiona"
Pierwszy singiel z debiutanckiego albumu "Mój Świat".
Premiera 15.05.2012.

Okładka albumu "Mój Świat"


Tracklista albumu "Mój Świat"
1. Angel
2. Zagubiona
3. To jest mój świat
4. I surrender now
5. Przyjdź, jeśli chcesz
6. All I need
7. W pościeli z łez
8. Love you forever
9. California morning
10. Follow your dreams

WERDYKT / RECENZJA "Zagubiona" Piotr Karpienia:
Nie dałem się nabrać ani na ten świetny wokal ani gitarę. Piotr nie przekonał mnie do siebie swoimi występami w "Mam Talent", a w finale wręcz mnie zirytował.
"Zagubiona" to ładna pop rockowa balladka stworzona wspólnie z Witoldem Wcisło o czym nie wiedziałem akurat. Skojarzenie z Krzysztofem Kiljańskim jednak było natychmiastowe, nawet bez informacji kto tworzył "Zagubioną".
Nadal nie jestem przekonany. Panie Piotrze! Ja rozumiem, że panu tak w duszy gra, ale to już było. Może coś od siebie? Kiedy Krzysztof wróci będzie Was o jednego za dużo.




1 komentarz:

  1. Mnie jego wykonanie piosenki Seala również się nie podobało. Ta piosenka w miarę przyjemna, ale chyba dla innej kategorii słuchaczy...

    OdpowiedzUsuń