środa

..::Simian Mobile Disco - "Seraphim"::..

KTO: Simian Moblie Disco
Angielski duet grający muzykę elektroniczną. Na koncie mają 2 albumy studyjne "Attack Deckay Sustain Release" z 2007 roku oraz "Temporary Pleasure" z 2009 roku.

CO: "Seraphim"
Podobno pierwszy singiel z trzeciego albumu "Unpatterns". Podobno, ponieważ znalezienie oficjalnej infromacji nie jest zbyt łatwe, mimo że do premiery albumu został lekko ponad miesiąc.
Ukazał się również teledysk do innego utworu "Cerulean".


Okładka albumu "Unpatterns":




Tracklista albumu "Unpatterns"
1. I Waited For You
2. Cerulean
3. Seraphim
4. A Species Out of Control
5. Interference
6. Put Your Hands Together
7. The Dream of the Fisherman’s Wife
8. Your Love Ain’t Fair
9. Pareidolia

WERDYKT / RECENZJA "Seraphim" Simian Mobile Disco:
Mam nadzieję, że pierwszym singlem faktycznie zostanie "Seraphim" tak jak wyżej podałem. Drugi utwór, którego również będziecie mogli posłuchać poniżej doczekał się teledysku co prawda i na tym jego singlowe walory się kończą. Teledysk jest bardzo dobry, ale sam utwór to dość monotonny twór i jako singiel zwyczajnie się nie sprawdzi.
"Seraphim" też szczytów na listach nie zdobędzie, ale jest to dość atrakcyjny klubowy utwór ze świetnym wokalem. Przypadł mi do gustu zdecydowanie bardziej niż "Cerulean". Wydaje mi się, że ponowna współpraca z Beth Ditto (Gossip) przy "Serpahim" sprawdziłaby się doskonale.
Całość jednak mnie póki co nie zmiotła.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz