poniedziałek

..::Garbage - "Blood For Poppies"::..

KTO: Garbage
Amerykańska rockowa grupa muzyczna zaliczana do gatunku alternatywny rock.
Zasłynęła takimi przebojami jak:
"Stupid Girl"


czy nagranym specjalnie na potrzeby filmu o Jamesie Bondzie

 "The World Is Not Enough"




CO: "Blood For Poppies"
Pierwszy singiel z powrotnego albumu grupy. Płyta zatytułowana "Not Your Kind Of People" w wersji standardowej zawierać będzie 11 utworów, a na sklepowych półkach pojawi się 14 maja.


Okładka albumu "Not Your Kind Of People"
Tracklista albumu "Not Your Kind Of People":
1. Automatic Systematic Habit
2. Big Bright World
3. Blood For Poppies
4. Control
5. Not Your Kind of People
6. Felt
7. I Hate Love
8. Sugar
9. Battle In Me
10. Man on a Wire
11. Beloved Freak

RECENZJA "Blood For Poppies" :
6 lat długiego czekania. Szczerze powiedziawszy, jeszcze jakiś czas temu nawet mi przez myśl nie przeszło, że Shirley i spółka wrócą w tym roku z nowym albumem.
Wymowny tytuł "Blood For Poppies" próbuje w jakiś szyderczy sposób odnieść się do dzisiejszej sytuacji na rynku muzycznym? Tego nie wiem, ale najnowszy singiel Garbage od popu dzieli co najwyżej kilka gitarowych dźwięków. W tym przypadku nie jest to jednak żaden zarzut, bo takiego popu chce się słuchać.
Brzmienie całego utworu jest trochę przestarzałe, przywodzi na myśl dokonania grupy jeszcze z lat '90. Przypomina również o innych znanych starych już wyjadaczach, którzy podobnie jak Garbage szykują wielki powrót. Mowa o No Doubt.
Wracając do "Blood For Poppies" jest to jeden z tych nielicznych utworów, w których zwrotki podobają mi się znacznie bardziej niż refren. Ostatnim takim utworem, który na szybko wpadł mi do głowy jest utwór Adele "He Won't Go". Shirley jest w świetnej formie, podobnie jak reszta grupy. jakiś czas temu ktoś zebrał na youtube zapowiedzi, fragmenty innych utworów z albumu do odsłuchania poniżej.
Niektóre mimo kilku sekund robią bardzo dobre wrażenie. Aż chce się czekać na premierę albumu.


WERDYKT: Fajne granie w starym stylu. Mi się podoba.

5 komentarzy:

  1. Shirley jest fantastyczna! Utwor bardzo mi sie podoba, plyta zapowiada sie bardzo ciekawie. To jeden z najbardziej oczekiwanych powrotow tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się Twój player na blogu.
    Szukałem czegoś takiego od bardzo dawna na zasadzie wrzucania linków z youtube, które będzie można sobie słuchać jako playlisty. Zresztą nieudana próba nadal wisi po lewej stronie. Będę musiał to poprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci ze nie jestem do konca z niego zadowolony, np. nie mozna wrzucac tam wszystkich utworow jakie mi pasuja. Wystarczy ze ktos zablokuje dany utwor i nie mozna go potem wrzucic na playliste. Chcialem sobie takie cos zrobic bo posty szybko sie przesuwaja, i po kilku dniach chcac posluchac danego utworu trzeba go szukac na blogu,a to dosyc uciazliwe. A tak wskakujemy na playliste i sluchamy. Ale tak jak mowie, nie jestem do konca zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie do tego doszedłem i szukam dalej. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń