wtorek

..::Mrozu - "Rollercoaster"::..

KTO: Mrozu
Miliony monet, Viva komentarze i te sprawy.

CO: "Rollercoaster"
Najnowszy singiel Mroza, który będzie promować 3 album. Premiera płyty zapowiadana jest na jesień 2012.
Trochę wcześnie jak na single... Do jesieni, to będziemy znać połowę albumu, żeby zachować jakąś ciągłość.

RECENZJA "Rollercoaster":
Nigdy nie przepadałem za twórczością Mroza. Polski Justin nie przekonał mnie ani do swojej muzyki, ani do tekstów.
Najnowsza piosenka "Rollercoaster" tego całkowicie nie odmieni, ale , ale.
Jest w tym kawałku kilka pozytywów, które zauważać powinniśmy.
Bardzo dobra produkcja i brzmienie. Spokojnie na zagraniczne rynki. Podoba mi się miks kilku gatunków muzycznych i wokal, który w wyższych partiach wyjątkowo pasuje.
Ja być może wyrosłem z takiej muzyki, a może z damskim wokalem byłbym bardziej przekonany. Materiał jednak całkiem na poziomie.

WERDYKT: Mrozu zdecydowanie lepiej się broni niż inne gwiazdki vivy typu Candy Girl czy Sasha.
Właściwie bez porównania.






4 komentarze:

  1. Trochę mnie smuci, że Mrozu ma raczej kiepską opinię, u nas śpiewających facetów jest niewielu a jego single są naprawdę niezłe - może mają średnie teksty ale ogólnie bez wstydu. A "Wenus Mars" z Mariną to nawet z małą dumą ;-) Może szkodzą mu pozy jakie przyjmuje na zdjęciach.
    I do tego nowego singla też ciężko się przyczepić, poza średnim tekstem ("do góry szkło...")

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być niezły hit, w to nagranie się trzeba wkręcić

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomina mi solową płytę wokalisty Fall Out Boy Patricka Stumpa :) Tylko, że ona brzmi jakoś bardziej plastikowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka skrojona pod radiowe playlisty. Zapewne dlatego się na nich znalazła. Ostatnim singlem Mroza granym przez RMF FM było... no właśnie - "Miliony monet".

    OdpowiedzUsuń