czwartek

..::Łukasz Zagrobelny - "Ja Tu Zostaję" Teledysk::..

KTO: Łukasz Zagrobelny


CO: "Ja Tu Zostaję"
Pierwszy singiel promujący trzeci album Łukasza.Płyta będzie mieć swoją premierę 26 marca.

RECENZJA "Ja Tu Zostaję" :
Bogdan Kondracki. Karolina Kozak.
Mówią Wam coś te nazwiska? Wczoraj przy okazji "Mimochodem" wspominałem o utworze "Time Take" w którym gościnnie można usłyszeć właśnie ten duet.
Okazuje się, że oprócz "Homemade" Karoliny, kilku utworów na nowym albumie Edyty Górniak "My" para zajęła się również nowym wydawnictwem Łukasza Zagrobelnego.
Na ocenę albumu trzeba jeszcze trochę poczekać, jednak po pierwszym singlu wnoszę, że może być co najmniej ciekawie.
Łukasz o albumie mówi:
" W naturalny sposób sięgnąłem do rzeczy, na których się wychowałem, do lat 70, 80, zafascynowały mnie stare brzmienia. Ogromną rolę w powstawaniu płyty odegrali Bogdan Kondracki i Karolina Kozak, którzy oprócz opieki produkyjnej byli absolutnie dobrymi duchami tego projektu. Nagrałem więc album, na którym puszczam oko w kierunku lekkiego old schoolu i retro.….. To wszystko doprawione jest świeżymi brzmieniami, odważnymi aranżacjami i po prostu świetną zabawą w muzykę. Nowym singlem uchylam lekko drzwi do tego, co będzie można usłyszeć na mojej nowej płycie.."
W pierwszym singlu tego retro specjalnie nie słychać. Nie zmienia to jednak faktu, że "Ja Tu Zostaję" brzmi świeżo, bardzo chwytliwie. Dobrze.
Są to zupełnie nowe muzyczne rejony dla Łukasza Zagrobelnego i muszę przyznać, że wypada w nich świetnie.
Tekst Karoliny ma porządne momenty, nie waląca banałem na odległość. Całość tworzy zupełnie nową, zdecydowanie ciekawszą odsłonę kariery Łukasza.
On tu zostaje, a ja to kupuję!

WERDYKT: Bardzo pozytywne zaskoczenie. 


Teledysk nie jest jakiś specjalny. Typowa polska nuda. Szkoda, że tak młodym artystom brakuje pomysłów na ciekawe klipy. Czasem niejedno fan made video wygląda zdecydowanie ciekawiej. Z trzęsącym się obrazem i amatorskim montażem.



4 komentarze:

  1. Teledysk z serii " Nagrywam cover swojej piosenki ". Kicha

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zgodzę się z tym !!! teledysk jest prosty, dzięki temu nie ma przerostu formy nad treścią i zachowane jest piękno piosenki !

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ale po co właściwie ten teledysk w takim razie? Piosenka już sama jest na tyle dobra, że taki klip jest zbyteczny. Niczego nie wnosi.
    Klip albo umila czas przy słuchaniu, albo wnosi coś do piosenki, narzuca jakaś formę interpretacji słów.
    Ten teledysk nie niesie za sobą nic. Szkoda ich czasu i naszego.
    Lepiej posłuchać samego utworu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardz dobry utwór !!!!!! szybko wpada w ucho, jestem pozytywnie zaskoczona nowa odsłoną Łukasza:)))
    oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń