wtorek

..::Paloma Faith - "Picking Up The Pieces"::..

KTO: Paloma Faith
Brytyjska wokalistka, autorka tekstów oraz aktorka.
Zadebiutowała w 2009 roku albumem "Do You Want The Truth Or Something Beautiful" z którego pochodziło kilka bardzo ciekawie brzmiących singli.

"Smoke & Mirrors"

"New York"

"Upside Down"



CO: "Picking Up The Pieces"
Pierwszy singiel z drugiego albumu Palomy. Płytka zatytułowana "Fall Grace" będzie mieć premierę 28.05.2012. Singiel zostanie wydany tydzień przed albumem 21.05.2012.
Album wyprodukował Nellee Hooper znany ze współpracy z Bjork, Massive Attack czy Gwen Stefani.

WERDYKT / RECENZJA  "Picking Up The Pieces" Paloma Faith:
Powrót Palomy Faith cieszy mnie wyjątkowo mocno. Poprzedni debiutancki album wywarł na mnie duże wrażenie. Wiewióra świetnie śpiewa, ma doskonałych producentów i nagrała bardzo przebojowy materiał.
Cieszyłbym się jeszcze bardziej, gdyby podobne , dobre odczucia wzbudził we mnie pierwszy singiel z nadchodzącego dużymi krokami następcy "Do You Want The Truth Or Something Beautiful" (czemu ten tytuł jest taki długi?)
"Picking Up The Pieces" nie rozczarowało mnie jakoś specjalnie, ale szału zwyczajnie nie ma. Bit trochę gryzie mi się ze stylistyką i konwencją poprzedniego wydawnictwa. Ok. Paloma się rozwija. Jeśli to całkiem nowy kierunek dla całego albumu, to bez porządnych melodii może wyjść strasznie słaby następca. A tego bardzo nie chcemy, prawda?




1 komentarz: