poniedziałek

..::Swedish House Mafia - "Greyhound" Teledysk::..

KTO: Swedish House Mafia
Swedish House Mafia to grupa 3 DJ-ów muzyki house: Axwell'a, Steve'a Angello oraz Sebastiana Ingrosso. Znani między innymi z hitu "Save The World Tonight".

CO: "Greyhound"
Trzeci singiel z albumu "One Night Stand".

Okładka albumu "One Night Stand"



WERDYKT / RECENZJA  "Greyhound" Swedish House Mafia:
Nie. Nie musicie regulować głośności na słuchawkach, kolumnach, głośnikach czy czego tam używacie.
Najnowszy teledysk grupy Swedish House Mafia trwa 3:32 z czego prawie cała pierwsza minuta to filmowe intro bez żadnego muzycznego podkładu. Intro przyjemne z niesamowicie modnym ostatnim tłem - pustynią. Co jakiś czas tu i ówdzie przewija się również produkt eksportowy Absolut. To pewnie owe "Antidote" z poprzedniego singla, tylko podane z nazwy.
Zanim utwór na dobre się rozkręci, przejdzie do głównego, niekoniecznie oryginalnego, ale jakże nośnego motywu mamy 03:32. Koniec. Brak pomysłu, czy sprytny pomysł na to by wcisnąć replay? Ja wcisnąłem kilka razy.

  Pozostałe utwory Swedish House Mafia na ReFreszu



2 komentarze:

  1. Numer jest okropny! Jak można słuchać łupanki? Przyjrzyj się numerowi K'Naana i Nelly Furtado -Is anybody out here?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałem teledysk już chyba 100 razy, jestem fanem metalu, ale teledysk i stroje mają najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń