piątek

..::Nowe Horyzonty Muzyczne - Natalia Lubrano ::..

KTO: Natalia Lubrano
Informacje podane na profilach artystki:

Natalia Lubrano na polskiej scenie muzycznej znana jest ze współpracy z zespołem Miloopa, występowała również z Andrzejem Smolikiem, a także w projekcie FoxBox.

Muzyka Natalii Lubrano to rytmiczny Neo-Soul w doskonałym wydaniu. Autorski projekt tworzą Natalia Lubrano, Wojciech Orszewski oraz zaproszeni do tego projektu wspaniali muzycy: klawiszowiec Łukasz Damrych, basista Piotr Nosal oraz perkusista Łukasz Sobolak.

Jeśli dodam, a dodam, że Natalia nagrywa dla wytwórni Kayax, to przekonywanie Was do muzyki tej pani powinno pójść gładko.

Miloopa - "Time"



Miloopa na żywo:


CO: "Mój Osobisty Anioł"
Pierwszy singiel z debiutanckiego albumu "R.E.S.P.E.C.T.". Premiera albumu odbyła się 20 marca.


Okładka albumu "R.E.S.P.E.C.T."



Tracklista albumu "R.E.S.P.E.C.T.":
1. Guarantee
2. Zapomnę Cię
3. I said right now
4. Flowers
5. Mój Osobisty Anioł
6. R.e.s.p.e.c.t.
7. Searching
8. Twilights
9. Let me be myself
10. Darfur, I'm calling you
11. Sleep well
12. R.e.s.p.e.c.t. Remix


WERDYKT / RECENZJA "Mój Osobisty Anioł" Natalia Lubrano:
Natalia nie jest osobą nową na rynku.
Jakiś czas temu została wspomniana w artykule onetu traktującym o przyszłych kobiecych muzycznych gwiazdach. (natłok przymiotników) Z racji tego, że pań wymienionych było sporo, nie zwróciłem jakoś specjalnie na ten wpis uwagi. Czekałem o kim faktycznie stanie się głośno.
O Natalii głośno jeszcze nie jest, ale w końcu miałem okazję zapoznać się z jej solowym materiałem, który mnie może nie powalił, ale z pewnością zauroczył i zwrócił na siebie uwagę.
Czarny wokal, Smolikowe brzmienia, czego chcieć więcej.
Mam nadzieję, że niedługo będę mógł zapoznać się z całym debiutem. Wy poniżej możecie posłuchać coś jakby utworu promo, singla oraz mix promujący cały album.


"Mój Osobisty Anioł"

"R.E.S.P.E.C.T." Promo Mix



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz