poniedziałek

...::Nowa Piosenka Maroon 5 feat. Wiz Khalifa - "Payphone"::..

KTO: Maroon 5 oraz Wiz Khalifa

CO: Payphone
Pierwszy singiel z czwartego albumu "Overexposed".

Okładka albumu "Overexposed":

WERDYKT / RECENZJA :
Kiedy usłyszałem po raz pierwszy "Harder To Breath" padłem. Pokochałem ten utwór i pokochałem ten zespół. Świetne połączenie popowej melodyki z rockową zadziornością.
Potem bywało różnie. Ewolucja jaką przeszedł zespół Maroon 5 dała się zauważyć podczas ostatniego mega przeboju "Moves Like Jagger". Z rockowo-popowych korzeni nie został nawet ślad.
Najnowsza piosenka Adama i spółki idzie jeszcze dalej.
To już nie tylko czysty, prosty, bardzo radiowy pop (w końcu każdy poprzedni singiel posiadał cechy wpisujące go w taki, a nie inny target) ale także współpraca z hop hopowcem o którym jest co raz głośniej.
Czy mi się to podoba? Trochę. Sukcesu "Moves Like Jagger" z pewnością nie powtórzy, za którymś razem zacznie nudzić i tyle będzie z tego pierwszego singla. Może album się lepiej obroni.

Nowa piosenka Maroon 5 feat. Wiz Khalifa - "Payphone" do odsłuchania w linku poniżej.





4 komentarze:

  1. Typowa popowa piosenka. Posłuchasz kilka razy, może tam zapamiętasz, ale nic poza tym. Czy będzie hit? Szczerze to ciężko mi powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wydaje, że będzie, bo często te popowe, lekkie piosenki zostają malo ambitnymi hitami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moves Like Jagger nie pobije ale może być. Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że gdyby śpiewała to kobieta, bardziej by mi się podobało. Pianino gryzie mi się z resztą podkładu.

    Skoro jesteśmy przy muzykach z Kalifornii to Szynszyl Alfa (Mark Foster :D) nagrał piosenkę z Kimbrą i DJ-em z Duck Sauce. Mi się na razie średnio podoba, ale może jeszcze zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń