poniedziałek

..::Enej - "Skrzydlate Ręce"::..

KTO: Enej
Zwycięzcy pierwszej edycji programu "Must Be The Music". W zeszłym roku panowali w radiowym eterze kawałkiem "Radio Hello". 

CO: "Skrzydlate Ręce"
Pierwszy singiel z drugiego albumu zespołu. Premiera materiału jesienią.

WERDYKT / RECENZJA  "Skrzydlate Ręce" Enej:
Drugi album, promujący go singiel to nie lada wyzwanie dla każdego artysty. Takie być albo nie być.
Wielu poległo. Ostatnie przykłady jakie przychodzą mi na myśl to rozchwytywana swego czasu pożal się Boże wokalistka Gosia Andrzejewicz czy pożal się Boże zespół Feel.
Czy Enej dołączy do tego "wspaniałego" grona?
Ciężko jednoznacznie ocenić. Nowa piosenka "Skrzydlate Ręce" nie odstaje specjalnie od tego co zespół dotychczas tworzył. Moda na folkowe granie wraca w Polsce jak bumerang. Odrodziła się w zeszłym roku i nie wiem jak długo zostanie. Bracia Golcowie , Brathanki zdobyli popularność na kilka sezonów nie zmieniając zbytnio swego brzmienia. W przypadku Enej może być podobnie. Mnie to ani specjalnie ziębi ani grzeje. Jest odbiorca na taką muzykę, niech sobie grają.





1 komentarz:

  1. ich muzyka do mnie nie przemawia to nie moje klimaty . U mnie recenzja nowego krążka Rihanny zapraszam . Dodaje blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń