czwartek

..::Nowa Piosenka Jessie Ware - "Sweet Talk"::..

KTO: Jessie Ware

CO: "Sweet Talk"
Singiel promujący debiutancki album "Devotion".

Okładka albumu "Sweet Talk":

Spis utworów na "Devotion":
Lista utworów:

1.Devotion
2.Wildest Moments
3.Running
4.Still Love Me
5.No to Love
6.Night Light
7.Swan Song
8.Sweet Talk
9.110%
10.Taking in Water
11.Something Inside


WERDYKT / RECENZJA :


A tutaj jeszcze jeden singiel, "Wildest Moments":

Cały album "Devotion" do odsłuchania tutaj:
Z racji tego, że stream został usunięty tutaj możecie posłuchać fragmentów: "Devotion" Previews

4 komentarze:

  1. Świetne kompozycje! Jestem wręcz zachwycony. Dzięki że dodałeś te cudne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi mocno przypadły do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet Talk niestety ma słaby podkład. Natomiast Wildest Moments bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wildest moment" - wysmakowane, gustowne, doskonałe:-) "Sweet talk" również bardzo mi się spodobało, jak tylko usłyszałem ten kawałek za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń