poniedziałek

..::Vanessa Amorosi - "Amazing"::..

KTO: Vanessa Amorosi
CO: "Amazing"
Drugi singiel z niewydanego jeszcze albumu "V". Następca "Gossip", który okazał się komercyjnym flopem.
RECENZJA "Amazing" :
Kiedy wydajesz pierwszy singiel i okazuje się on totalna klapą, a zainteresowanie nowym albumem jest małe to znak, że drugi singiel musi namieszać. Musi być mocny, zaskakujący i ryzykowny. Wszal niewiele do stracenia zostało. Jak widać ani Vanessa ani jej wytwórnia owego ryzyka podjąć nie zechcieli. "Amazing" to prosty, do bólu przewidywalny kawałek, mocno przeciętny.
WERDYKT: Ryzykować albo pakować się na wakacje, bo takim materiałem nikt się nie zainteresuje. Nawet ja.

1 komentarz:

  1. Dawno o niej nie słyszałam. Dopiero tutaj przypomniano mi, że jeszcze tworzy :-) Szkoda, że ją w mediach pomijano czy ignorowano. Jak dla mnie to tworzy dość przyjemną muzykę.

    OdpowiedzUsuń