środa

..::Nowy Teledysk Ania Wyszkoni - "W Całość Ułożysz Mnie"::..

KTO: Ania Wyszkoni

CO: "W Całość Ułożysz Mnie"
Drugi singiel promujący również drugi solowy album Ani "Życie Jest W Porządku".


Okładka albumu "Życie Jest W Porządku"




Spis utworów na albumie "Życie Jest W Porządku":

  1. "Powietrze" (sł. Anna Wyszkoni muz. Anna Dąbrowska/Jakub Galiński/Olek Świerkot) – 3:15
  2. "Dźwięki nocy" (sł. Maciej Durczak muz. Robert Gawliński) – 3:06
  3. "Zapytaj mnie o to, kochany(sł. Olga Jackowska muz. Marek Jackowski) – 3:40
  4. "W całość ułożysz mnie(sł. Michał Szulim/Karolina Kozak muz. Robert Gawliński) – 3:45
  5. "Mapa naszych zdjęć" (sł. Karolina Kozak muz. Anna Wyszkoni) – 3:53
  6. "Na krańcu świata" (sł. Karolina Kozak muz. Bogdan Kondracki) – 3:54
  7. "Gdy naga stoję przed Tobą..." (sł. i muz. Anna Wyszkoni) – 3:25
  8. "Wierzę w Anioły" (sł. Maciej Durczak muz. Marek Jan Kisieliński/Anna Wyszkoni) – 3:22
  9. "Zanim minie jesień" (sł. Maciej Durczak muz. Marek Jan Kisieliński) – 2:32
  10. "Chcę oddychać" (sł. Anna Wyszkoni/Karolina Kozak muz. Mikis Cupas) – 3:26
  11. "Moje miasto śpi" (sł. Anna Wyszkoni/Karolina Kozak muz. Anna Wyszkoni) – 3:47








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz