piątek

..::Nowy Teledysk Damian Ukeje - "Bezkrólewie"::..

KTO:Damian Ukeje

Zwycięzca pierwszej polskiej edycji programu The Voice of Poland.

CO:"Bezkrólewie"

Singiel promujący debiutancki album Damiana "Ukeje".

W przypadku zwycięzcy pierwszej edycji polskiej wersji programu The Voice jestem strasznie do tyłu. Nie oglądałem, nawet nie wiedziałem kto wygrał.

Damian Ukeje wydał album, oryginalnie zatytułowany "Ukeje" ;) . Jak brzmi płyta zwycięzcy kolejnego programu typu talent show bez coverów słynnych utworów? 

Okładka albumu "Ukeje"



Spis utworów na albumie "Ukeje":


  • "Byle na raz" - 4:35
  • "Bezkrólewie" - 4:07
  • "A4" - 3:49
  • "Niebo" - 4:04
  • "Moja mała Ameryka" - 2:55
  • "Nie moja krew" - 4:12
  • "Fotografie" - 4:44
  • "Zanim odejdę" - 4:34
  • "To nie ten świat" - 4:31
  • "W kręgu rzeczy małych" - 4:15

  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz