piątek

..::Nowy Teledysk Ania Wyszkoni - "Zapytaj Mnie O To Kochany"::..

KTO: Ania Wyszkoni

CO: "Zapytaj Mnie O To Kochany"
Singiel promujący drugi solowy album Ani "Życie Jest W Porządku".






WERDYKT Ania Wyszkoni - "Zapytaj Mnie O To Kochany":
Miało być zaskakująco, inaczej niż dotychczas. Odważnie. Do przodu. Jak jest ? Przekonajcie się sami. Była wokalistka Łez - Ania Wyszkoni wraca z albumem numer dwa. Pierwszy singiel "Zapytaj mnie o to kochany" poniżej.
Jak dla mnie...

PLUSY:
- dość ciekawe smaczki dźwiękowe. Nieciekawe same w sobie, ale u Ani czy w ogóle polskiej muzyce radiowej. 
- melodyjne, chwytliwe. Wpada w ucho.

Minusy:
- ogólne brzmienie dość odojone, mimo wszystko liczyłem na trochę większe zmiany. Swoja drogą gdyby ich sama Ania nie zapowiadała, nie miałbym się tutaj do czego przyczepić.
- tekst....


8 komentarzy:

  1. Niepokoi mnie ta okładka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o tą całą sprawę z Illuminati.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, przybliżysz sprawę bo szczerze nie wiem za bardzo o co kaman. :) Albo jakiś link ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj naprawdę jest tego za wieeeeele do opowiedzenia, a jeden link nie wystarczy. Wpisz po prostu w google. Polecam zapoznać się głębiej z twórczością Lady Gagi, Rihanny, Jay-z'ego, Kanye Westa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może o to chodzi : http://chomikuj.pl/BAWZ/ANIA+WYSZKONI+ILLUMINATI+*26+illuminati,2080659535.JPG

    OdpowiedzUsuń
  6. http://chomikuj.pl/BAWZ/ania+wyszkoni+illuminati,2033211826.JPG

    OdpowiedzUsuń