wtorek

..::Nowy Teledysk Jula - "Nie Zatrzymasz Mnie"::..

KTO: Jula


Za Facebookowym profilem:
Julita „Jula” Fabiszewska urodziła się w 1991 roku w Łomży. Młoda wokalistka zdobyła internetową sławę dzięki swoim amatorskim nagraniom. W ciągu kilku lat utwory autorstwa Juli osiągnęły 25 milionów wyświetleń w Internecie. Do zdobycia rzeszy wiernych fanów wystarczył jej zwykły mikrofon podłączony do komputera. Jula jest obok Ewy Farnej i Sylwii Grzeszczak najpopularniejszą polską wokalistką w serwisie YouTube. W odróżnieniu od tych dwóch powszechnie znanych artystek. Podobnie jak w przypadku swoich pozostałych piosenek, autorką tekstu do „Za każdym razem” jest Jula. Zdjęcia do wideoklipu odbyły się w Lublinie. Za scenariusz i produkcję odpowiada agencja fametone. Realizacją zajęła się ekipa filmowa Studio35. Teledysk przedstawia toksyczny związek dwojga młodych ludzi. U boku Juli w wideoklipie zagrał Marcin Raś - aktor z lubelskiej Szkoły Aktorsko-Wokalnej Qurtyna.

CO: "Nie Zatrzymasz Mnie"

WERDYKT / RECENZJA "Nie Zatrzymasz Mnie" Jula :
Nie będę się na siłę czepiać. "Nie Zatrzymasz Mnie" po "Za Każdym Razem" to kolejna hitowa propozycja Juli. Melodyczna. Po pierwszym odsłuchaniu wpada w ucho. Niezwykle radiowa dla polskich standardów.
Razi mix wokali. Brzmi jak z lat '90. Shazza czy inne gwiazdy.
Całość sprawia jednak dobre wrażenie, z pewnością podtrzyma zainteresowanie wokalistka przed wydaniem albumu. Nie zapominajmy, że za Julą stoi całkiem potężna armia fanów.








1 komentarz:

  1. Dawno nie było mnie na tym blogu. Muszę przejrzeć co tu nowego fajna nutka.

    OdpowiedzUsuń