poniedziałek

..::LMFAO - "Sexy And I Know It" Video::..

KTO: LMFAO
Kolejny jednosezonowy hit?
CO: "Sexy And I Know It"
Trzeci singiel z albumu "Sorry For Party Rocking". Co ciekawe, debiut duetu nazywał się "Party Rock".
RECENZJA "Sexy And I Know It".
Do rzadkości zdarza mi się lubić kawałki zespołów, wokalistów, wokalistek itd., które z daleka brzmią jak jednorazowy skok na popularność. Nowy singiel duetu LMFAO "Sexy And I Know It" spodobał mi się jednak bardziej niż hitowy "Party Rock Anthem". Teledysku nie będę oceniać. Widziałem raz i mocno żałuję. Na chwilę zburzył koncepcję tego utworu w mojej głowie. A co o samej piosence. Wypolerowani Chemical Brothers z amerykańskim pseudoraperem na wokalu. Pierwsze skojarzenie jakie naszło mnie po wysłuchaniu "Sexy And I Know It". I to jest komplement. Połączenie dziwne, zaskakujące ale na mnie działa. Wyrzuciłbym wokal, zostawił muzykę trochę zbrudził brzmienie i pewnie wspomniani CB nie powstydziliby się takiego kawałka.
WERDYKT: Nie oglądać klipu! Nie słuchać tekstu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz