środa

..::Jane's Addiction - "Irresistible Force" Video::..

KTO: Jane's Addiction
Zespół założony w 1985 roku. Ma na koncie trzy wydany albumy. Czwarty będzie mieć swoją premierę 18 października.
CO: "Irresistible Force"
Singiel promujący album "The Great Escape Artist".
RECENZJA "Irresistible Force"
Słyszałem i czytałem opinie, że zespół się skończył. Jest zły i niedobry dla fanów. Porównując poprzednie dzieła grupy z nowym materiałem można dojść do wniosku, że brzmienie faktycznie złagodniało. Całość została mocno wyszlifowana i stała się bardziej dostępna. Rozumiem podobne żale fanów zespołów, które były swego czasu bardzo aktywne i mocno odeszły od swojego stylu. W przypadku Jane's Addiction owe oskarżenia mnie drażnią i dziwią. Zespół na przestrzeni ponad 20 lat wydał zaledwie 3 (niebawem 4) albumy, z czego trzecia już w 2003 roku. W normalnych warunkach "albumowo-rozwojowych" jest to okres czasu dla wielu grup, kiedy nadal się rozwija i szuka. Nowa propozycja zespołu przypadła mi do gustu. Słychać brzmienia amerykańskiego rocka, ale nie pachnie kiczem. Całość wydaje się być autentyczna, dlatego plus dla panów i oczywiście czekam na album.
WERDYKT: Bardzo dobra, nowa i świeża odsłona starego zespołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz