środa

..::Ewa Jach - "Mamy Czas::..

KTO: Ewa Jach
Wokalistka znana od lat ze współpracy z wieloma polskimi gwiazdami m.in. Kayah, Mezo,Kasią Wilk czy Adamem Sztabą.
CO: "Mamy Czas"
Singiel promujący debiutancki album Ewy.
RECENZJA "Mamy Czas":
Długo zwlekałem z napisaniem czegokolwiek na temat nowej propozycji Ewy Jach. Przez chwilę łudziłem się, że utwór zostanie niezauważony i szybko przepadnie, a ja nie będę musiał pisać o czymś co wywołuje u mnie skrajnie różne emocje.
"Mamy Czas" powoli, ale systematycznie staje się co raz większym hitem więc i jego obecność tutaj ma swoje uzasadnienie.
Jeśli napiszę, że pierwsze skojarzenie jakie nasunęło mi się na myśl podczas słuchania tego utworu to Beyonce i jej w sumie jedyny większy przebój z albumu "4" "Best Thing I Never Had" nie będę oryginalny. Większość z nas ma zapewne podobne odczucia. Podkład w refrenie nie brzmi podobnie, nie zawiera tylko niektórych elementów. On jest poprostu taki sam.
Nie wiem czy zainteresowana próbowała w jakikolwiek sposób sprawić, by utwór bazujący na kawałku znacznie bardziej znanej i doświadczonej "koleżanki", nie nasuwał tych skojarzeń jednoznacznie. Jeśli próbowała to nie wyszło. I na tym wady "Mamy Czas" jak dla mnie się kończą.
Utwór stoi na wysokim, można napisać światowym poziomie jeśli o produkcję chodzi. Lekki tekst typu "wyznaniowego" ;) ( jesteś cudowny, wspaniały, najlepszy) i świetny wokal Ewy. 
 WERDYKT: Ile w tym Ewy, a ile zapatrzenia na zagranicę nie wiem. Ze sporym zaciekawieniem będę oczekiwał na kolejne artystyczne posunięcia, co mam nadzieje lepiej pokaże drogę, jaką wybrała Ewa Jach dla swojej kariery.


1 komentarz:

  1. Radiowej promocji piosenki Ewy bardzo przysłużył się fakt, że granie utworów wykonywanych przez rodzimych debiutantów polskim radiostacjom liczone jest podwójnie.

    OdpowiedzUsuń