czwartek

..::Michel Telo - "Ai Se Eu Te Pego" Teledysk::..

KTO: Michel Telo
Michel pochodzi z Brazylii. Występował z kilkoma zespołami, jednak jego kariera na dobre rozwinęła się w grupie "Grupo Tradição" z którą wylansował kilka przebojów m.in. "Goodbye", "The Cauldron", "Forever My Life", "The Brazilian" oraz "I Want You". 
CO: "Ai Se Eu Te Pego"
Pierwszy singiel z albumu "Michel Na Balada". Utwór dotarł na szczyt listy przebojów w Holandii, Włoszech oraz Hiszpanii. Powoli jednak cała Europa pada "ofiarą" uroku osobistego młodego Brazylijczyka.
RECENZJA :
Skąd się wziął w polskich rozgłośniach radiowych nie wiem. Czemu wzbudza tak wielkie emocje wśród piękniejszej części społeczeństwa? Również nie mam pojęcia. Czemu utwór o konstrukcji prostej jak budowa cepa, z koncertowym teledyskiem, który nie wiedzieć czemu (z przymrużeniem oka) przypomina mi:
oraz powiedzmy szczerze, okropnym tekstem w kółko powtarzanym:
"Boska, Boska,
Twe Ciało mnie zabija
Aj, chcę Cię zaliczyć
Aj, aj chcę Cię zaliczyć

Słodka, Słodka,
Twe Ciało mnie zabija
Aj, chcę Cię zaliczyć
Aj, aj, chcę Cię zaliczyć



W sobotę na dyskotece,
Ludzie zaczęli tańczyć.
Przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
Zdobyłem się na odwagę i zagadałem. "



zdobywa tak wielką popularność?


Prostota, łatwość w odbiorze, chwytliwość to jedyne argumenty przemawiające za sukcesem nowej piosenki Michela Telo "Ai Se Eu Te Pego".
Mnie na widok takiego pana nogi się nie uginają, ale niech kobiety też mają coś od życia.
WERDYKT: Wieś tańczy, śpiewa i klaszcze. Wszystko z przytupem.


4 komentarze:

  1. ....zgadzam się w 100%...i zastanawiam się w czym tkwi nibyfenomen tego kawałka...

    OdpowiedzUsuń
  2. tekst rzeczywiście beznadziejny, ale sama muzyka, rytm jest fajne. Przy takiej muzyce można się pobawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak radia mogą promować coś takiego prymitywnego, przecież to jest okropne. Nikt kto ma choć 0,000000000000001% gustu muzycznego nie może tego słuchać. Michel śpiewa jakby umierał a choreografia jest debilna

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujace jest jak prosty tekst mozna przezywac scenicznie obscenicznie ;D

    OdpowiedzUsuń