czwartek

..::Redlight - "Get Out My Head" Teledysk::..

KTO: Redlight
Producent,autorów piosenek,DJ. Wychował się w Bristolu. Towarzyszył jako support artyście Tinie Tempah podczas jego trasy koncertowej po Anglii. W 2010 wydał single "Stupid" oraz "What You Talking About" w którym wokalnie artysta został wsparty przez kiedyś sławną Ms. Dynamite.
CO: "Get Out My Head"
Singiel,którego premiera została zapowiedziana na 22 stycznia.
RECENZJA "Get Out My Head" :
Na Redlighta trafiłem zupełnie przypadkiem, przeglądając pewne forum muzyczne. Kilka osób mocno polecało utwór "Get Out My Head", sprawdziłem. Teraz trafia on tutaj, ponieważ uważam,że warto zapoznać się z tym materiałem. Nie jest to może nic specjalnie odkrywczego i nowego w muzyce. Wręcz przeciwnie, utwór nawiązuje dźwiękowo i brzmieniowo do lat '90. Odwołania choć bardzo wyraźne,wyjątkowo dobrze sprawdzają się w otoczeniu, które proponuje Redlight.Wokalistka śpiewa trochę w stylu Lumidee. Niby sporo kalek, jednak jako całość nie razi, nie śmieszy. "Get Out My Head" bardzo przypadło mi do gustu. Zresztą, chyba nie tylko mi. Ponad 600 000 odtworzeń na Youtube!
Teledysk wyreżyserował Chaz Golding.
WERDYKT: Old schoolowe brzmienie w przyjemnej kompozycji.


2 komentarze:

  1. w wolniejszym tempie chyba bylaby to bardziej intersujaca propozycja//

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Planecie numer jeden!!!!!!!!!!!! Super muza.

    OdpowiedzUsuń