piątek

..::Mohombi - "In Your Head" Teledysk::..

KTO: Mohombi
Szwedzko - kongijski wokalista oraz tancerz. W latach 2004-2008 członek grupy Avalon.
CO "In Your Head":
2 singiel z drugiego, niezatytułowanego jeszcze albumu .
RECENZJA "In Your Head":
Czy nazwa Mohombi mówi Wam coś konkretnego? Mnie również nie. Tak, nagrywał coś w jakimś zespole.Internetowe dane chwalą nawet niebywały sukces w postaci kilku setek tysięcy sprzedanych nagrań. Nowa piosenka "In Your Head" jest jedną z najczęściej obecnie odtwarzanych w polskich muzycznych stacjach telewizyjnych.
Musicie wiedzieć, że pan o którym piszę, posiada całkiem pokaźne muzyczne plecy. Jego poprzednie kawałki to efekty współpracy z Nellym, Nicole Scherzinger czy Akonem. Każdy chciałby na swoim debiucie nagrywać takie duety. Czego trzeba więcej? Talentu, charyzmy, siły przebicia. Tego chyba tutaj brakuje. Na dobrą sprawę jakiekolwiek zainteresowanie ostatnim singlem wzbudza chyba jedynie refren, w którym użyto melodii z wielkiego hitu grupy The Cranberries - "Zombie". 
Wyśpiewanie tak znanego "In Your Head" w otoczeniu elektro/r'n'b modnego kilka lat temu wywołało u mnie ból uszu. Czarę goryczy przelewa dalszy fragment, sprytne podmienienie jeszcze słynniejszego "Zombie" na Mohombi. Fakt rymuje się, całkiem nieźle, ale co po za tym?
Potencjał komercyjny utworu "Zombie" stał się oczywisty kilkanaście lat temu. W końcu to jeden z największych hitów lat '90. W nowym wydaniu gwałci uszy i umysł.
Może się podobać, bo ta melodia wpada w ucho. Znając jednak jej pochodzenie nie mogę z przyjemnością zasłuchać się w zapożyczenie Mohombiego. 
WERDYKT: Hitowy materiał, spłaszczony, przystosowany do rynku muzycznego na lata 2006-2008. Jak widać w 2012 nadal zwraca uwagę. Ja wolę słynną melodię w dawnym otoczeniu dźwiękowym.


5 komentarzy:

  1. Nie widziałem jeszcze tego w tv... i dobrze. Irytuje mnie on całą swoją osobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla odważnych: ta piosenka zaczynała o wiele bezczelniej :) http://www.youtube.com/watch?v=NOYFckWVNcU Mój amerykański kolega bloger, który jest w stanie strawić nawet disco polo po tym kawałku oświadczył, że nie chce słyszeć o tym piosenkarzu (wcześniej dawał jego kawałki na blogu).

    http://blog-goes-pop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bla, bla przynajmniej jest hit a nie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten utwór zapowiada jego drugi krążek i nie jest szóstym singlem z albumu Movemeant. Na tym albumie nawet nie ma tego utworu. See: Wikipedia.

    No i sample'uje "Zombie" The Cranberries, niewybaczalne. Die in hell.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przperaszam mój błąd.Co do Die in Hell to do mnie,czy do Mohombi? Napisałem, że sampluje The Cranberries. ;)

    OdpowiedzUsuń