czwartek

..::Rihanna feat. Jay-Z - "Talk That Talk"::..

KTO: Rihanna oraz Jay-Z
CO: "Talk That Talk"
Trzeci singiel z albumu o tym samym tytule.
RECENZJA "Talk That Talk":
Kilka dni temu za pomocą portalu Twitter Rihanna zadała pytanie fanom odnośnie kolejnego, trzeciego singla z albumu "Talk That Talk". Pomimo tego, że wśród proponowanych utworów wygrała pozycja "Roc Me Out" (mój osobisty faworyt albumowy) artystka zdecydowała się na wybór bezpieczniejszego "Talk That Talk". Bezpieczniejszego pod dwoma względami.
1 - Jay-Z. Raper może nie przyciąga słuchaczy jak magnes, jednak wzbudza zainteresowanie. Co więcej, z początkiem roku na świat Beyonce wydała jego córkę Blue Ivy,co z pewnością dodatkowo narobiło szumu wokół słynnego rapera.
2 - muzyka. Chociaż obydwa utworu szybko wpadają w ucho to "Talk That Talk" wydaje się być typowym kawałkiem, totalnie w stylu Rihanny i dobrą alternatywą muzyczną dla  "You Da One", które okazało się komercyjną porażką.
Jak widać nie dla wszystkich współpraca z Dr. Lukem okazuje się ogromnym sukcesem. I słusznie.Wspominałem o tym podczas recenzji drugiego singla, a moje obawy na szczęście się nie potwierdziły. Przypomina mi to sytuację sprzed kilku lat. Po ogromnym sukcesie singla "Umbrella" Rihanna wydała kawałek "Shut Up And Drive", który mocno rozczarował zarówno muzycznie jak i osiągniętym sukcesem.
Czy nowa piosenka "Talk That Talk" nakieruje karierę Rihanny z powrotem na właściwe tory, dosięgnie wysoko zawieszonej poprzeczki? Tego do końca nie jestem pewien. Myślę, że prawdziwym powrotem na szczyty list przebojów byłby utwór "Where Have You Been". Tylko czy zostanie wydany na singlu w przyszłości?
WERDYKT: Po niespodziewanej porażce (jak na możliwości Rihanny i jej fanów) bardzo bezpieczny wybór. Czekam na kolejny krok.


6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście "Where have you been" jest 100 razy lepsze od "Talk that talk". Dzięki za nowy utwór do słuchania na okrągło! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie jest złe, ale nie dorównuje "we found love". Chyba też nie będzie to wielki hit. Ale wspomniane "where have you been" na 100% będzie hitem, a z pewnością będzie to singiel znając Rihannę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Where Have You Been zostanie na bank wydane w lato. Teraz ta piosenka by nie odniosła takiego sukcesu jaki by mogła osiągnąć w lato. Talk That Talk jest MEGA! Bardzo szybko wpada w ucho i przyjmie się w radiu. Roc Me Out mam nadzieję, że też zostanie wydane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Max Martin nic nie miał związanego z You Da One. Kawałek wyprodukował "hitmaker" Dr Luke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisząc o Maxie miałem na myśli Lukasza o czym wspominałem też tutaj:
    http://refresz.blogspot.com/2011/12/rihanna-you-da-one-teledysk.html

    Przepraszam za błąd ;).

    Po ostatnich wspólnych produkcjach zacząłem ich łączyć, coś jak The Matrix, The Neptunes itp.
    Swoja drogą może ... kiedyś? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zwrócenie uwagi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń